Amelly Cosmetics (amelly.ro) va pune la dispozitie urmatoarele metode de livrare:

  • Curier, Livrare in 1-2 zile, 15 RON pe intreg teritoriul Romaniei, Livrare gratuita pentru comenzile mai mari de 299 RON. 
  • Livrarea coletelor se face doar pe teritoriul Romaniei.

Returnarea produselor

  • Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea sa.
  • Va rugam sa returnati produsul in aceeasi stare in care a fost livrat (in cutia originala cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), prin orice firma de curierat.
  • Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
  • Imaginile si filmele sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, produsele efectiv livrate pot diferi de cele din imagini (culoare, accesorii, aspect etc.)
  • Fotografiile si filmele au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard.


PRODUSE CARE NU POT FI ACCEPTATE RETUR:

  • Produsele care au depasit termenul legal de 14 zile calendaristice - Link documentatie;
  • PERSOANELE JURIDICE nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online, livrare sau ridicare din magazin).
  • Achizitiile facute in magazin nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014;
  • Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
  • Nu pot fi returnate produse de ingrijire personala care au fost utilizate, din motive de protectie a sanatatii si din motive de igiena. (produse precum sterilizatoare, aparate de ras/tuns, epilatoare, aparate ingrijire corporala, perii rotative, placi de par, etc.) conform Art. 9, alin. (1), raportat la Art. 15 Lit. e) din Ordonanta de Urgenta 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative;
  • Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
  • Produse pe care au fost aduse modificari fizice neexistente la cumparare (ex. mobilier care a fost montat, etc);
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigiliile rupte sau sterse și toate documentele cu care a fost livrat produsul (factura fiscala, bon fiscal sau chitanta ramburs).